Avon ги ослободува своите бои и го освојува Париз за да го лансира најновиот мирис заедно со легендарниот дизајнер Кензо Такада

Avon ги ослободува своите бои и го освојува Париз за да го лансира најновиот мирис заедно со легендарниот дизајнер Кензо Такада

Објавена во: После „Школо“ // PR

Неделава, глобалната козметичка компанијадопре до над 60 милиони луѓе во светот преку повеќе различни активации, вклучувајќи ја и ексклузивната гламурозна забава во ресторанот Le Mini Palais во срцето на Париз.

Париз, 2ри октомври, 2018 – За првпат, светски најгламурозната модна недела доживеа серија од Avon активностиво секое катче во Градот на Светлината,за да го прослави лансирањето на најновиот парфем: Avon Life Colour. Во текот на една недела, брендот промовираше серија на активности во Пари зкои беа пренесувани во живо на социјалните мрежи во над 20 држави ширум светот, кои допреа до над 60 милиони луѓе. Акцијата “Avon го освојува Париз” беше во знакот намотото на Кензо Такада -радост на живеењето,што беше инспирација за овој нов мири ској донесе боја и радост во интензивниот распоред на инфлуенсерите присутни на модната недела, кои присуствуваа на најпосакуванатамодна недела од “Големата Четворка”– Њујорк, Милано, Лондон и Париз.

Гламурозната забава #ОслободиГиТвоитеБои по повод лансирањето, се одржа во престижниот ресторан Le Mini Palais, и претставуваше врвна точка наосвојувањето на Париз од страна на Avon. Над 500 гости беа пречекани од страна на Кензо Такада, во ноќ исполнета со музика, бои и забава. Меѓу нив беаиконата на стилот и модата Инес Де Ла Фресанж, бразилската актерка Бруна Маркезин– најследената бразилска ѕвезда на Инстаграм, руската ТВ презентерка Марија Иваковаи полската ѕвезда Малгоржата Розенек-Мајдан. Останати познати имињаод светот на забавата и модната индустријасе придружија на забавата, како дизајнерите Шантал Томас и Александер Зуари, француските актерки Анучка Делони Жулиет Бесони уметникот на модерното време,Али Махдави. Гостите беа почестени и со изненадување: откривањето на спектакуларниот фустан, ексклузивно дизајниран одКензо Такада, кој ги слави боите.

На денот пред забавата, несекојдневни перформанси беа изведени на улиците на Париз, со десетици танчери облечени во униформи во боја,отелотворувајќи го мотото на кампањата #ОслободиГиТвоитеБои (#SetYourColoursFree)за да го пренесат концептот на радоста и да ја зголемат свесноста за лансирањето. Веселата кореографијабеше изведена пред главните влезовина најголемите модни шоуа, како и пред некои од најпознатите места во францускиот главен град, како што се Трокадеро, Ајфеловата кулаи долж брегот на реката Сена, мамејќи љубопитности насмевкиод посетителите на модната недела, локалните жителии туристите.

Во текот на целата недела, Avon беше домаќинна преку 20 меѓународни дигитални инфлуенсери од светот на модата и убавината, кои зедоа учествово серија од ексклузивни активности. Тие вклучуваа приватен прием во домот на Кензо Такадана Rive Gauche, несекојдневна тура по неговите најсакани и најинспиративниместа во градоти посета на лабораторијатаFirmenich, една од најголемите светскикуќи за парфеми, одговорна за развојот намирисот Avon Life Colour.  

Приближувањето на мирисот до што повеќе инфлуенсери и корисници бешепренесено преку Youtube феноменот на ‘отпакување’, кој овозможува хај-тек производите да се отпакуваат преку видео и да се споделат дигитално. Avon ги изненади најголемиот број надигитални инфлуенсери и познати лицасо кутии со подароцикои беа испорачани директново нивните хотелски соби, а кои ги содржеа двата нови Avon Life Colour мириси иперсонализирана рачно изработена свилена марама дизајнирана од Кензо Такада, со цел да се прослави лансирањето на Avon Life Colour. Марамите се дел од лимитираната колекцијаод само 650 парчиња достапни во светот. Уникатната цветна шара на мараматаја содржи неговата лична интерпретацијана радостапретставена преку магнолијата, моќниот опоен цвет кој евоцира драги спомени од раните години на дизајнерот поминати во Јапонијаи кој претставува основназаедничка нота во двата мириси Avon Life Colour за Неа и за Него.

“Avon Life Colour е најголемата премирана годината за Avon-овиот свет на мириси, следејќи го успехот на Avon Life во 2016та година, кој забележа досега најголема продажба на мирис при самото лансирање. “Освојувањето наМодната неделаво Паризе монументален момент, кој ја означува нашата мисијада допреме поблизу до нашите корисниции да го демократизираме луксузот, што всушност претставува темелот на уверувањата со кои Кензо Такада творел во текот на неговата кариера. Ние сме исклучително гордишто се придруживме на една од најголемитеконверзации за модата и убавината заз оваа година и што допревме до милиони луѓеод целиот свет со нашиот најнов мирис. Огромниот успехна оваа активацијапокажа дека луксузотможе да биде достапен за секого,”изјавиДаниел Бибас, Директор на глобални комуникации во Avon.


Објавена во: После „Школо“ // PR

Можеби ќе ве интересира: