7-годишно девојче ја виде својата фотографија на амбалажа за млеко: Не можеше да претпостави дека зад тоа се крие страшна приказна
Бони Ломан (7) се шокирала кога еден обичен ден ја видела
својата фотографија на кутија со млеко. Не можела ни да претпостави дека причината за оваа фотографија е
прилично морничава. Имено, тоа е Бони киднапирана пред три години. Нејзиниот татко
ја барал со години, се вклучил на сите можни начини, што ја вклучила и нејзината фотографија во кампањата „Исчезнати деца на
кутија за млеко“. Нејзините киднапери всушност биле нејзината мајка и очув, а
на седумгодишна возраст Бони не се сеќавала на нејзиниот татко или на
киднапирањето.
Бони сакала да ја задржи кутијата откако ја забележала додека пазарела со својот очув. Нејзиниот очув се согласил под услов да го скрие тоа. Меѓутоа, нејзините соседи ја откриле вистината откако Бони случајно ја оставила кутијатево торба со играчки во нивната куќа. Тие повикале полиција и Бони повторно се сретнала со нејзиниот татко.
Инаку, оваа програма е развиена од Националниот совет за безбедност на децата на САД со цел да се создаде свест за исчезнатите деца. И покрај зголемувањето на јавната свест, ова не секогаш било успешно. Оттогаш е заменет со системот Amber Alert.
Што се случи со другите деца од оваа програма, дали нивните приказни беа подеднакво успешни?
Шестгодишниот Итан Пак беше првото дете на кое неговата фотографија се најде на кутија за млеко. Исчезнал во 1979 година додека за прв пат одел сам на автобуската станица. Постојката беше на само два блока од неговата куќа, но тој никогаш не стигна до автобусот. Исчезна пет години пред неговата фотографија да се појави на кутијата за млеко. За жал, во 2001 година беше прогласен за законски мртов. Неговото тело никогаш не беше пронајдено, но во 2017 година, Педро Хернандез беше осуден за киднапирање и убиство. Програмата неофицијално заврши кога беше лансиран системот Amber Alert.
Гледајќи наназад, оваа кампања не била целосно успешна, а останале и многу нерешени случаи и реални статистички податоци. Исто така кампањата беше критикувана затоа што им даваше предност на исчезнатите бели деца. Дополнително, вреди да се спомене дека децата биле вознемирени и дека родителите главно избегнувале да го купат ова млеко.
Фото: Printscreen