Samsung во партнерство со Netflix покрај париската мода, ги носи популарните модерни уреди во втората сезона на хит серијата „Емили во Париз“

Samsung во партнерство со Netflix покрај париската мода, ги носи популарните модерни уреди во втората сезона на хит серијата „Емили во Париз“

Објавена во: После „Школо“ // PR

Спојот на париска убавина со најновите уреди и иновации на Samsung

– Компанијата Samsung Electronics во своето актуелно партнерство со најголемата платформа за гледање серии и филмови- Netflix, објави ексклузивни новости за излегувањето на втората сезона од хит-серијата „Емили во Париз“, продуцирана од MTV Entertainment Studios. Серијата номинирана за Еми, позната по истакнувањето на култниот париски стил на 21 век, соработуваше со Samsung за да ја прикаже технологијата од светска класа пред гледачите.

Во првата сезона, прекрасното опкружување и карактеристичните париски ликови им дадоа на гледачите увид во францускиот стил и култура и на тој начин претставија дел од движечките сили зад успехот на серијата. Ова достигнување беше создадено и подигнато од глобална актерска екипа, вклучително и главниот лик Силви Грато, која ја игра амбасадорката на Samsung, Филипини Лерој-Болие. Силви ја има улогата на главен протагонист на Емили и ЦMO луксузната маркетинг агенција, Savoir. Нејзиниот лик изразува вистински стилски авторитет: одлична во работата, моќна, влијателна и шик, а таа стана еден од најпрепознатливите и најомилените ликови од дебитантската сезона на серијата „Емили во Париз“. Во втората сезона, за да се погрижи да остане на врвот на нејзиниот личен и професионален живот, Силви го избра елегантниот и брз Samsung Galaxy Z Flip3 5G за да ги држи Емили и остатокот од агенцијата на нозе.

Сепак, Силви не е единствениот лик што има корист од гламурозниот паметен телефон Galaxy Z Flip3 5G. Со лансирањето на втората сезона, Samsung и Netflix им носат култен стил и иновативна технологија на фановите на „Емили во Париз“ преку интегрирана кампања; офлајн рекламирање, социјални мрежи и инфлуенсери, како и TikTok филтер кој овозможува нов начин за уживање во серијата преку екранот на легендарниот уред Galaxy Z Flip3 5G. Филтерот им овозможува на фановите да го „свртат сценариото“ и да станат главен лик во нивниот сопствен анимиран постер „Емили во Париз“. Прекрасниот Galaxy Z Flip3 5G ќе се отвори пред корисниците, позиционирајќи ги во Париз пред култната Ајфелова кула. Корисниците на TikTok * ќе можат да го пробаат Flip the Script TikTok Effect на споменатата платформа од 28 декември оваа година.

„Во компанијата Samsung секогаш се стремиме да бидеме во првите редови на креативноста и иновативноста. Многу сме возбудени поради нашето партнерство со Netflix, кое се однесува на втората сезона на една од нивните најголеми серии, „Емили во Париз“, каде што едвај чекаме да ја видиме Силви како го држи легендарниот Galaxy Z Flip3 5G, кој совршено се вклопува во нејзината личности карактерот. Мислам дека направивме одлична комбинација на популарната париска мода со паметни уреди кои ги поттикнуваат трендовите и затоа особено се радуваме на понатамошниот развој на ова партнерство во иднина“, изјави Бенџамин Браун, директор на компанијата Samsung за Европа.

Најновата линија на премиум уреди на Samsung треба да ги помести границите за обожавателите на „Емили во Париз“, покажувајќи ја способноста на брендот да го комбинира стилот со најновите иновации. Уредите што се појавуваат во серијата се:

·Galaxy Z Flip3 5G: Најсовремен и иновативен мобилен телефон на преклоп, развиен за следбеници на трендови, како и за оние кои работат со повеќе задачи, кои сакаат лесно да преминат од правење на најдобрите селфи, испраќање е-пошта до гледање на најновата епизода од серијата дури и во движење.

·Galaxy Watch3: Модерен и функционален уред кој ви овозможува да ги следите сите ваши физички активности, претворајќи ја вашата дневна прошетка во блескава модна писта.

·The Serif: Единствена телевизија која комбинира култен дизајн и неверојатни слики за да ја трансформира секоја серија или филм во беспрекорно доживување при гледање, како сами да шетате низ музејот Д’Орсеј.

·The Sero: Револуционерниот The Sero е првиот телевизор во светот чиј дизајн ви овозможува беспрекорно да ротирате помеѓу хоризонтална и вертикална содржина, сето тоа за да можете лесно да гледате Netflix и социјални содржини на паметните телефони.

·The Bespoke Cube: Компактно и разноврсно решение за фрижидер кој лесно може да се инсталира насекаде во домот, притоа складирајќи ја целата храна - од вино до козметика, и одржувајќи ја нивната свежина.

·The Bespoke Fridge Freezer: елегантно решение за замрзнување кое носи иновативна технологија во вашиот дом.

Втората сезона„Emily in Paris“ е достапна на Netflix.

###

За Samsung Electronics

Samsung го инспирира светот и ја обликува иднината со трансформирачки идеи и технологии. Компанијата ги редефинира световите на телевизори, паметни телефони, уреди за носење, таблети, дигитални уреди, мрежни системи и меморија, LSI системи и LED решенија. За најновите вести, посетете ја Newsroom на Samsung на http://news.samsung.com

За Netflix, Inc.

Netflix е водечка услуга за стриминг на забава во светот со повеќе од 209 милиони платени членства во повеќе од 190 земји, каде што уживате во ТВ серии, документарни и играни филмови во различни жанрови и јазици. Членовите можат да гледаат колку што сакаат, во секое време, каде било, на кој било екран поврзан на Интернет. Тие исто така можат да играат, да паузираат и да продолжат да гледаат серии или филмови без никакви реклами или прекини.

* ПР - објава

Објавена во: После „Школо“ // PR

Можеби ќе ве интересира: