Биби – прв македонски бренд избран меѓу 20 -те најдобри анимирани цртани за претшколска возраст на фестивал во Франција

Биби – прв македонски бренд избран меѓу 20 -те најдобри анимирани цртани за претшколска возраст на фестивал во Франција

Објавена во: После „Школо“ // PR

На престижната манифестација „Картун форум“ која од 16 до 19 септември ќе се одржи во францускиот град Тулуз ќе има презентација и на овој македонски бренд, кој е избран како еден од најдобрите 20 за претшколска возраст

Светот конечно ќе може да ја запознае детската хероина Биби, нејзиниот најдобар другар Боби, миленичето Зази како и останатите анимирани ликови од  проектот „Светот на Биби“. 

На престижната манифестација „Картун форум“ која од 16 до 19 септември ќе се одржи во францускиот град Тулуз ќе има презентација и на овој македонски бренд, кој е избран како еден од најдобрите 20 за претшколска возраст.

„Картун форум“ е создаден во 1990 година и единствен настан кој се фокусира на сесии со претходно избрани телевизиски проекти и е одлична можност за продуцентите и аниматорите да најдат прекугранични партнери и да ги забрзаат финансиските инвестиции.

На годинешното издание ќе бидат презентирани  околу 80 проекти во различни категории. „Светот на Биби“ е во категоријата за претшколска возраст, заедно со 19 други анимирани проекти. Секој од нив ќе биде презентиран 30 минути пред сите потенцијални партнери.

- Подготвени сме да ја презентираме Биби, детската хероина која веќе ги освои срцата на децата од Македонија. Биби е бренд кој е создаван многу внимателно, ги учи децата на убави навики и постојано испраќа едукативни пораки. Сакаме светот да ја запознае Биби, тоа ни е главната цел. Секако дека е важно да привлечеме и инвеститори, да ја емитуваме и надвор од границите на Македонија. Ние немаме друг наш цртан, па се надеваме дека и ние како држава ќе имаме во иднина со што да се пофалиме на ова поле – вели Жарко Стојаноски, проект координатор.

Инаку, од 1990 година повеќе од 764 проекти се презентирани на „Картун форум“, а со вкупен буџет од 2,6 милијарди евра, си го обезбедиле своето финансирање и сега се во фаза на продукција или веќе се емитуваат низ целиот свет.

Во просек, еден од три презентирани проекти обезбедува финансии и влез во продукција.

Речиси сите Европски радиодифузери и големи медиумски инвестициски групи секоја година присуствуваат на Форумот за цртани филмови, за да добијат увид во најновите анимациски ТВ проекти и да ги изберат идните хитови.

Објавена во: После „Школо“ // PR

Можеби ќе ве интересира: