Бројот на тинејџери кои користат Фејсбук опаѓа додека YouTube станува платформа која е прв избор за младите
фото:unsplash
Дали сте доволно возрасни за да се сетите кога Фејсбук го узурпираше Мајспејс како одлична платформа за социјални медиуми што секој треба да ја користи? Ако одговорот е да, веројатно сè уште сте на платформата на Цукерберг, за разлика од речиси 70% од тинејџерите, кои претпочитаат платформи како YouTube, TikTok и Snapchat.
Лошата вест за Фејсбук доаѓа од истражувањето на Истражувачкиот центар Пју. Испитувањето опфатило 1.316 тинејџери од САД на возраст меѓу 13 и 17 години, за нивните онлајн навики, и откриле дека само 32% од нив ја користат апликацијата Фејсбук.
Резултатите се сосема спротивно на истражувањето на Истражувачкиот центар Пју во 2015 година, кое покажа дека масивни 71% од тинејџерите користеле Фејсбук во тоа време. Но, социјалната мрежа оттогаш го забележува овој демографски пад секоја година. И покрај тоа што извршниот директор Марк Цукерберг минатата година побара платформата да ги пренасочи своите политики за да им служи на помладите корисници, сè повеќе тинејџери ја напуштаат оваа плаформа.
Иако во суштина не е страница за онлајн социјални дружби, најпопуларна платформа меѓу учесниците е YouTube, платформа која 95% од анкетираните тинејџери рекле дека ја користат - 19% признале дека се на платформата за видео стриминг „речиси постојано“.
Тик-Ток беше неизненадувачки второпласиран, со 67% изјави од тинејџери дека ја користат, а 16% признаа дека се на апликацијата речиси постојано. Но, тоа не беа сите лоши вести за Мета - односно Инстаграм, кој го поседува заедно со Фејсбук, го зазеде третото место со 62% од тинејџерите кои го користат, од кои 10% велат дека речиси цело време се на оваа платформа.
Snapchat беше уште една платформа чија употреба кај тинејџерите се зголеми од 2015 година, од 41% на 59%. И Twitter и Tumblr паднаа, за 10% и 9%, соодветно. Twitch (20%), WhatsApp (17%) и Reddit (14%) не беа вклучени во истражувањето пред седум години.
Има и некои платформи од 2015 година кои престанаа да постојат: 33% од тинејџерите тогаш користеле Google+, а 24% користеле Vine.
Друг дел од неодамнешното истражување е за тоа кои уреди поседуваат или до кои уреди имаат пристап тинејџерите. Паметните телефони беа број еден со 95%, од 73% во 2015 година. Потоа следеа десктоп компјутерите/лаптопите со 90%, од 87%, и конзолите за игри со 80%, со пад од 1%.
Над половина од тинејџерите (54%) рекле дека ќе им биде тешко да се откажат од социјалните мрежи, а 36% рекле дека поминуваат премногу време на нив. Што се однесува до бројот на млади кои секојдневно користат Интернет, тој пораснал од 92% во 2015 година на 97%.
извор:techspot.com