Зошто тинејџерите се облекуваат во црно? Родители внимавајте
Светот околу нас е втора сенка од седум основни бои на спектарот и две неутрални бои - црна и бела боја. Предноста за оваа или онаа боја зависи од карактеристиките на личноста, нејзините вредности-идеолошки ставови, емоционална состојба.
Црни симболи
Историски гледано, црната ја симболизира тагата, смртта. Традиционално, жалната облека во сите европски и многу азиски земји е црна. Исто така, црното е поврзано со опасност и празнина. Во аналитичката психологија, црната изразува гадење за реалноста, а со тоа и нејзиното значење - негативизам, деструктивност, порака за агресија.
Нашата облека е еден начин за комуникација со светот, изразувајќи свој став кон тоа. Црното е заштитна боја што ги штити ранливите, впечатливи и несигурни луѓе од прекумерно внимание на другите. Зошто младите луѓе за кои веруваме дека треба да уживаат во животот во сите свои манифестации претпочитаат темно црна облека?
Криза
Црното е често претпочитано од луѓе кои доживеале длабок стрес, симболизирајќи го за нив крајот на животната фаза, желбата да го разберат нивниот внатрешен свет и, веројатно, да ја предизвикаат судбината. Традиционално, со светли заситени бои, детството е поврзано со нас. Децата под 10-годишна возраст скоро не избираат темни и пригушени бои во тестовите за боја и облека. Можеби ова е причината зошто тинејџерите ја потенцираат црната: "Децата останаа во минатото. Јас станав возрасен!"
Адолесценцијата е време кога телото се менува и свеста се менува паралелно. Детето, оставајќи ја грижата за своите родители, се соочува со тежок реален свет, во кој има чувство, предавство, пропаст од пари. Тинејџерот започнува јасно да разбера дека животот е конечен, смртта е природен крај на земното постоење. Покрај тоа, зрелото дете започнува да го бара своето „јас“, обидувајќи се да се убеди меѓу врсниците, чие мислење станува поважно за него отколку мислењата на родителите и наставниците.
Мора да признаеме дека тинејџерската група на врсници има приоритетна позиција. Во исто време, младиот човек, од една страна, ја следи својата индивидуалност и тврдење во независност, а од друга страна, најмногу копнее за единство, разбирање. Значи црната, што помага да се чувствуваат заштитени, создава чувство на заедница со група истомисленици.
Обично, со крајот на младата фаза на збунетост, што е основно во формирањето на личноста, доаѓа време на перцепција за разнобоен свет. На возраст од 19-20 години, луѓето почнуваат да ја чувствуваат својата вредност, а темната облека ја напушта гардеробата, така што родителите на тинејџерите најчесто не треба да придаваат особено значење на распространетата црна боја во облеката на нивниот син или ќерка.
Кога треба да бидете предупредени?
Емо изглед
Но, понекогаш упорниот избор на црно може да биде показател за врска со одредена млада субкултура.
Црната боја во облеката е „разредена“ со розова фризура - коса со шилци, кратка позадина; пирсинг на телото и други делови од телото; ноктите се покриени со темен лак.
Готика
Емотивниот став кон сè, претежно кон смртта, се пропагира. Главната идеја е самоомраза, која често предизвикува самоубиствени тенденции.
Исто како и емо, готиката стил има црна боја на очите и црн лак на ноктите.Облеката е целосно црна, подвлечена сексуалност: корсети, латекс, кожа, проѕирни или обоени ткаенини, како и кадифе. Во облеката постои „средновековие“ - како што се превез, пердуви, големи токи, итн.
Анегдотска анорексија
Понекогаш постојаниот избор на црна облека сигнализира дека тинејџерот е претерано загрижен за тежината. Родителите треба да бидат претпазливи околу тоа што и колку детето јаде, без оглед на тоа дали тој или таа има проблеми со неговата личност.
На тинејџер му треба внимание на не помалку од мало дете.
Но, чувствителноста во пристапот
не треба да прераснува во притвор. Со текот на времето, насочете го вашето дете
кон позитивни манифестации на личност, помагајќи му да ги реализира своите љубов и интереси, преку посети на друштвени игри, студија, спортски
часови. Подеднакво е важно да се организира целосна работа: патувања, театарски
посети, концерти, итн.