Таткото на сестрите Ди Амелио им купувал следбеници: Обожавателите разработија нова теорија
Обожавателите сметаат дека богатиот татко политичар на девојчињата им купил следбеници на ТикТок, а некои дури се убедени дека една од сестрите на Ди Амелио му ја продала душата на ѓаволот за да се прослави. Од овие обвинувања тие мораа јавно да се бранат.
Со популарноста доаѓаат бројните следбеници, пари и успех, но и бизарни теории што следбениците ги создаваат за познатите. Честопати ваквите теории одат предалеку, па ѕвездите се принудени да се бранат и во јавноста. Мета на ваквите теории се познатите сестри Чарли и Дикси Ди Амелио, најпознатите ТикТокерки во светот. Девојките на ТикТок во моментов ги следат околу 200 милиони луѓе, работат со најпознати брендови и заработија повеќе од 7 милиони долари за една година. Но, многумина мислат дека не го добија сето ова само со сопствен труд.
„Фановите ја започнаа теоријата дека сум ја продал душата за популарност на ТикТок. Се пошегував со тоа на Интернет, а потоа сите почнаа да веруваат дека е навистина точно." 'Таа го покри едното око на видеото, секако е знак на потврда', пишуваа некои на мојата објава. Само се шегував и си помислив, во ред, сигурно сите ќе сфатат дека сето тоа е само шега. За жал, тоа навистина не се покажа така, па затоа сега морам јавно да одречам сè затоа што отиде предалеку“ - изјави постарата сестра Ди Амелио.
Покрај оваа теорија на заговор, некои обожаватели започнаа и една за нивниот татко. Многумина не се убедени дека сестрите Чарли и Дикси се познати само затоа што им се допаѓаат на многумина и затоа што прават кул видеа. Затоа, започнаа да шират гласини дека нивниот богат татко, политичарот Марк Ди Амелио, им купил следбеници и ги принудил моќниците да ги прослават неговите ќерки.
„Лол, што?“ - беше коментарот на Дикси за оваа интересна теорија и таа очигледно го објасни сето тоа со овие два збора.
И покрај овие не толку големи страни на популарноста, овие девојки живеат правејќи го она што навистина го сакаат. Тие прават интересни видеа, танцуваат со своите родители, на следбениците им дозволуваат да ѕирнат во нивните животи. Поради сето ова, тие се свесни дека понекогаш ќе се појави некој што ќе се обиде да ги оцрни. Но, тие исто така се сигурни во себе и во својот бизнис, па дури и експертите многу едноставно објаснија што е она што го прават прават добро и зошто се толку популарни.
„Чарли, на пример, им е достапна на нејзините обожаватели на начин на кој многу други креатори не се. Таа е едноставна, скромна и воопшто не е проблематична, што е ретко во светот на инфлуенсерите. Дикси е исто така многу слична на неа. Двете стојат цврсто на земја и обожавателите го препознаваат тоа“ - објасни експертот за Интернет култура, Тејлор Лоренц.